De laatste voorbereiding - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Else-marlies Bijnagte - WaarBenJij.nu De laatste voorbereiding - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Else-marlies Bijnagte - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Else-marlies

28 Augustus 2012 | Nederland, Harderwijk

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Afgelopen februari ben ik terug gekomen uit Haïti en nu ben ik me inmiddels aan het voorbereiden om weer terug te keren, nu niet voor drie maanden, maar nu voor een jaar. Nog een aantal dagen voordat de reis weer begint. Een spannende tijd, waarin de laatste dingetjes nog geregeld moeten worden en er gestart wordt met afscheid nemen van mensen.

Ik heb er onwijs veel zin in en ben benieuwd wat deze tijd me gaat brengen!

Liefs,
Else-marlies

  • 03 September 2012 - 11:18

    Heleen, Robin, Matthias En Josephine :

    Hoi Else- marlies,

    Gisteren in de kerk je vergeten persoonlijk een hand te geven (=dom), dan maar even een digitale versie.
    We wensen je heel veel succes, kracht, plezier, voldoening en bovenal Gods zegen toe op je reis naar en verblijf in Haïti!

    Hartelijke groeten,
    Heleen, Robin, Matthias en Josephine Bakkenes

  • 11 September 2012 - 13:48

    Michel:

    Hoi Else Marlies,

    ik ben best een beetje jaloers op je, aan de andere kant, ik zou een jaar wel heel erg lang vinden.... Ik wens je echt alle goeds en Zijn onmisbare zegen toe. Hopelijk vind je er alles wat je hoopt te vinden. Doe iedereen de groeten van me, de Duitsers maar vooral ook Elisee en pastors Anel en Richard!!

    Hoop snel weer wat te lezen, je zou er al een dag moeten zijn nu...

    Groetjes,

    Michel

  • 12 September 2012 - 21:20

    Fam. Van Liempt:

    Beste Else marlies,
    Een heel goed en inspirerend jaar gewenst.
    God's zegen,
    Paul, Elke, Jonna, Hidde en Mette van Liempt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Een jaar in Haïti

Een jaar helpen in een kindertehuis in Haiti

Recente Reisverslagen:

09 November 2012

Storm zonder wind

31 Oktober 2012

Sandy

08 Oktober 2012

Genieten in Haïti!

17 September 2012

De eerste week

28 Augustus 2012

De laatste voorbereiding
Else-marlies

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 35808

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 08 September 2013

Een jaar in Haïti

11 November 2011 - 12 Februari 2012

Haïti

11 April 2009 - 02 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: